the day before the day after yesterday



Åh, we love weheartit.com!

Nu sitter jag och kollar på när jag och min grupp tävlar på facebook. Har sett vad vi behöver tänka på och så, ska berätta det för dom andra imorgon på dansen. Imorgon börjar skolan också. Faktiskt så längtar jag litegrann till att få träffa alla kompisar, och en viss person, hihi :) <3
Idag träffade jag Alex, Elsa och Lina så det blev en vanlig tjejdag helt enkelt :) Snart ska jag äta middag och vara lite social med familjen. Sen måste jag packa min väska till imorgon och så hade jag tänkt att bada innan ensam mamma söker börjar. Får se om jag hinner :) Men ni får ha en jättemysig söndagskväll så hörs vi later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0