en låång helg

Hejhej bloggen. Förlåt för jättedålig uppdatering, men ärligt talat så har jag inte haft tid. I fredags var jag i skolan. Men efter skolan åkte jag till laisings. Jag, Alice och andra ifrån laisings skulle åka till Halmstad för att tävla! :D Det var jätteroligt, vi kom fram typ klockan tolv på natten. Då sov vi på hotell. Sen dagen efter tillbringade vi i stortsett hela dagen i hallen där vi skulle tävla. Det tog typ två timmar för mig och Alice att sminka oss. För först skulle vi sminka lila ögonskugga, sen sminkade vi på glitter precis under ögonbrynen. Sen var det dags för lösögonfransarna :) Dom är jättelånga, och eftersom dom ska sitta precis vid våra ''riktiga'' ögonfransar så var det väldigt pilligt och det tog ett tag. Men det blev iallafall assnyggt! Efter det skulle vi ta mascara på underfransarna, sen var det bara läppglanset kvar :) Iallafall, jag och Alice fick bara dansa en gång för vi gick inte vidare någon gång. Men jag är nöjd ändå, vi tar nya tag till nästa tävling :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, Akon - beautiful. Tycker den är jättebra. Men iallafall, idag har jag varit med min sötnoos Alex i täby centrum. Vi hade det jättemysigt. Jag köpte en jättesöt tröja på gina, me love it <3 Sen köpte Alex en söt tröja från Kappahl också. Men nu ska jag typ logga in på facebook och msn och så. Men vi hörs, pusshej!

Bilder från tävlingen kommer säkert senare .

Kommentarer
Postat av: ellen

I vallentuna, ska vi få en prick ! :)

hihi, ny blogg, kommentera, läs !

ellenfeldt.blogg.se

2009-11-22 @ 11:05:15
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Ebba

Heej ;)



Allt bra med dig?

2009-11-25 @ 19:19:32
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0