fortesa hoti! <3



Hejhej. Jag läste nyss i Fortesas blogg att hon har en tävling pågång i sin blogg :) Den som skriver finaste texten om henne på sin egen blogg vinner ett pris!


Första vinsten är att hon kommer till ens skola och skriver autografer!
Andra vinsten är att hon skickar en plansh med hennes autograf på!

Jag vill jättegärna vara med in den här tävlingen. Så därför hade jag tänkt att skriva lite kortfattat om Fortesa :)

Fortesa är en tjej som är glad och sprallig. Tycker hon har en sjukt skön personlighet, för att hon är sig själv och det gör henne så gryyymt cool som hon är! Tycker om hennes dialekt också,  :) Den är fin och passar henne. Så fort jag kollar på andra avenyn och ser Fortesa, eller då Roxana som hon heter i filmen i en scen tänker jag direkt på hennes dialekt. Önskar jag kunde prata så också!
Hon är också än superduktig skådespelerska! Ärligt talat så tycker jag hon är bland de bästa skådespelarna i andra avenyn! Jag skulle verkligen vilja att du kommer till min skola och skriver autografer för jag har alltid velat träffa dig. Mitt självförtroende skulle stärkas helt om du kom och jag skulle för första gången i mitt liv få träffa den jag velat träffa mest! Men man kan ju inte klaga på att få hem en plansh med din autograf på! Det skulle vara toppen, bara av att kolla på den skulle jag bli glad :D

Kom ihåg, du är och kommer alltid att vara min största förebild! <3
http://fortesahoti.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0