om mig

Namn: Anna Aglinder
Piercing: I öronen
Smeknamn: annis
Syskon: storasyster, tvillingbror
Sysselsättning: pratar i tele
Hårfärg: blondt
Ögonfärg: blåa
Favorit färg: rosa
Favorit maträtt: tacos
Senaste låt du hörde: down
kramade: alex <3
Person du träffade: mamma
Person du fick sms från: alice
köpta saken: vet inte
person du pratade i telefon sist: alex
mat du åt: middag
dricka: mjölk
Känsla: glädje
Glädje: alex i telefonen
ilska: privat ;P
djur du träffade: tarzan, sötaste katt

Senaste person som du var ute på stan med:
Minns inte
delade drink med: alex
Skällde på dig: syster
Skrattade åt: alex x)
blev glad av: alex <33

Kärlek:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ibland.
Är du kär: japp
Har du varit kär fast inte berättat det för personen: ja, vemhar inte det?
Vart tillsammans med en fast inte varit kär i den: ja
Varit kär på riktigt: ja
Playat något: nej gud nej
Med ditt hem:
jag älskar mitt hem :)
I din skola: vänner,
Med dina kompisar: dom är min glädje
Med din familj: yes
I ditt liv: både och, ibland mer, ibland mindre
I dansgruppen: japp

Övrigt:
Vad ser du om du tittar åt höger:
fönster
morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Är du kittlig: skojar du eller :O
Snarkar du: när ja är förkyld :P
Hur många kuddar sover du med: två
Vad drömmer du mest, mardrömmar eller lyckliga drömmar: olika, men älskar lyckliga (a)
Vad för väder är det hemma hos dig just nu: Grått, kallt.. tråkigt
Sista du sa högt: jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0