tävlingen i kalmar!

Hej cuties!
Igår blev det en väldigt lång dag då vi var och tävlade i kalmar till klockan halv åtta på kvällen. Det var jätteroligt, det var min och Alice första tävling i silver också. Men det gick inte alls bra i paren varken för oss eller för Amanda och Johanna, men man kan ju inte alltid vinna? Men Agnes och Agnes fick en prick iallafall! :) Gruppen gick inte vidare efter semifinalen. Men singeln slutade för mig på en 3:e plats och nu är jag i silver där också! Amanda och Alice fick en prick, så nu är det bara en prick kvar så är även dom uppe i silver. Och både Agnes f och Agnes g gick vidare ganska långt men fick ingen prick. Och Ellen dansade bara grupp, men hon satt och peppade oss under hela dagen så hon var jätteduktig hon med! <3

Här kommer bilder ifrån dagen:

Agnes på bussen klockan fyra på morgonen. Gäsp..

Vi stannde med bussen och tog en bensträckare i Oskarshamn :)

TÄVLINGSDANSARE!

Jag ute med dom andra

Jag på bussen, Amandas mamma hade precis gjort frisyren på mig

Forever ♥

Jag på bussen igen, var jättetrött

Alice var inte den enda som somnade

Jag på prispallen!

Precis efter prispallen

Vi satt och väntade på att tävlingen skulle sluta, alla var jättetrötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0