bildbrist!



Har inga bilder att ladda upp, därför slängde jag bara in två gamla bilder på min katt..

Hejsan!

Dålig uppdatering idag, men jag har varit med Alice och Amanda. Vi sov hos Amanda igår till idag. Riktigt mysigt var det. Idag gjorde vi inget speciellt, runt halv 5 gick vi till en fritidsgård vid min skola och var där och chillade :)

Nu har jag riktigt bildbrist! Därför slängde jag in bilder på min katt. Men jag har inga bilder som jag kan ladda upp på datorn annars, för jag vet inte vad jag ska fotta. Ni får jättegärna komma med förslag om vad ni skulle vilja att jag fottar. Vi får se om jag gör något inlägg om det här, men bomba på med kommentarer iallafall så blir jag jätteglad! :D

Kommentarer
Postat av: sofia och maja - en blogg om allt möjligt

Åh vilken söt katt :)

Kolla gärna in våran blogg :D kram

2009-10-29 @ 16:44:33
URL: http://fastnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0