pinsam dag

Åh hej alla! <3
FÖRLÅT för dålig uppdatering och inga bilder i inläggen, men jag tar aldrig så mycket bilder nu för tiden, haha :) Men hoppas ni klarar er ett litet tag till.

Asså jag har egentligen inte så mycket att skriva om, men jag kan väl berätta lite om dagen då. Jag börjar med att säga att dagen idag var perfekt, fast riktigt piinsam! För på rasten så skrek Alex ett fult ord till en i min klass för att han sparkade mig. Då kom några från nian som spelade fotboll med honom och började tjafsa med oss. Sedan ringde det in iallafall. Men sen när vi slutade så stannade jag, Alex, Alva och Lollo kvar ett litet tag i skolan. Då kom my lover förbi , haha :) Och sedan efter ett tag så kom även hans kompisar ut. Då frågade Alex dom om my lover gick i samma klass som dom. Och det gjorde han, då sa hon att jag älskade honom! Så himla pinsamt!
Menmen, det här blev ett riktigt konstigt och tråkigt inlägg, men hoppas ni står ut, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0