en helt vanlig söndag med amanda <3


Hej! Sitter här och lyssnar på lite musik. Idag har jag varit med Amanda. På förmiddagen satt vi bara hemma hos henne och ringde runt till några dansskolor för att kolla om man skulle kunna låna en sal för att träna i. Det gick inte så bra :) Men efter maten så skjutsade iallafall hennes mamma oss till friskis och svettis för det kanske skulle finnas någon sal där. Det gjorde det, så där kunde vi vara och öva i en halvtimme. Sen skulle dom ha ett jumpapass där, då var jag och Amanda med :) Det var faktiskt väldigt roligt, men gud så jobbigt det var i slutet, hon som höll i det hade asbra kondis! :D
Efteråt åkte vi hem till Amanda och åt middag, sen skjutsade hennes mamma oss till täby centrum för vi skulle se på bio, min stora feta grekiska semester :) Den var faktiskt väldigt bra, men i början var den ganska långtråkig, men efter halva filmen blev den väldigt bra. Jag rekomenderar den iallafall.
Nu ska jag försöka få in bilderna som jag har tagit nu ikväll i datorn, vad duktig jag är eller hur? :) Men det funkar typ inte, men jag lägger in dom i det här inlägget när det funkar igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0