en lördag med dom sötaste!<3

Shoow<3 Idag har det varit en toppendag! Träffade Alice i täby centrum på förmiddagen. Vi skulle köpa knäskydd till dansen, för i våran pardans så ska vi hoppa ner på knä, hehe(; Vi åt lunch där också. Sen gick vi till videoaffären för att köpa godis, haha!:D Men sen tog vi bussen hem till Alice. Hemma hos henne gjorde vi egentligen inget speciellt, men vid typ halv två nånting så ringde Amanda och frågade om hon också kunde komma, så då blev vi alla tre. Och det var jätte roligt för när Amanda hade kommit sminkade hon mig och så tog hon och Alice jätte coola bilder på mig. Dom kommer kanske upp imorgon eller så.

Nu sitter jag här framför datorn och är inne lite på facebook. Men ska typ alldeles strax slå mig ner i soffan med en kopp te och lite godis, haha(: Men vi hörs nog imorgon. Vad har ni hittat på idag då sötnosar?

Kommentarer
Postat av: Alice

Haft shiit tråkiga gäster!!!! :S

2009-10-04 @ 16:11:36
URL: http://deenie.blogg.se/
Postat av: Junie

Finn blogg :)

2009-10-04 @ 21:34:32
URL: http://ourwayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0