fest

Nu har jag kommit hem från en spökfest som vi hade med klassen. Det var faktiskt väldigt kul. Inte i början, men efter halva festen var det jätte kul! (; Men egentligen gjorde vi inget speciellt. Vi dansade lite, och typ körde limbo, haha och sen på slutet berättade vi spökhistorier (: Det förvånade mig verkligen hur tysta klassen kunde vara , och vi är ändå 32 stycken. Menmen. Skoldagen var som vanligt. Vi slutade tjugo i två och då gick jag hem och åt mellis och så, sen skjutsade mamma mig till täbban så mötte jag Amanda där. Hon skulle köpa en foundation och jag skulle köpa något till middag. Det blev väldigt tidig middag men jag var tvungen för det skulle inte finnas någon riktigt mat på festen så jag köpte två mackor som jag åt. Sen typ klockan fem gick vi och mötte Alice vid busshållplatsen och så gick vi tillsammans och dansade i tibble. Åh, gud jag längtar verkligen till tävlingen i Kalmar! Den är typ om tre veckor, jag döör!! :D Men nu ska jag vara lite social med familjen, pussen!

Ledsen för att jag nästan aldrig lägger upp bilder i bloggen, men jag har inte så himla mycket tid till att gå runt och fota och sedan ladda upp det på datorn. Men jag ska bättra mig, sen ska jag även försöka lägga ut lite fina modebilder från nelly eller lookbook och så (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0