hemma nu

Ciao bellas!
Nu är jag hemma och sitter här och lyssnar på musik. Från igår till idag så sov jag över hos söta Alice. Vi hade jätte kul (: Men det blev inte så sent för vi blev väldigt trötta efter att ha suttit och kollat på en två timmars lång film, haha. Men imorse så vaknade vi vid tio tiden och åt frukost. Sen efter lunchen vid ett nånting skjutsade hennes pappa oss till Agnes g. Agnes f var också där. Vi gjorde egentligen inget speciellt. Vi spelade in en liten film, haha (: Vi hade liksom ingeting annat för oss. Precis när vi blev klara med filmen kom min mamma och skjutsade hem mig och Alice.

Imorgon är det skola igen. Asså gud så helgen går fort! Men faktiskt så är inte måndagar så jätte jobbiga, och sen så har jag dans också! WIHOO! Älskar måndagens danser :D Menmen. Nu ska jag kolla på ensam mamma söker. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0