wednesday

Hola. Nu sitter jag här med min sötaste katt i knät och bloggar (; Det var ett tag sen jag bloggade nu, men jag har faktiskt inte haft någon lust med det. Jag tycker inte att det är lika kul längre. Menmen, jag ska bättra mig, hehe.

Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Ganska skön. Vi slutade klockan två och då stannade jag, Lina och Elsa kvar lite och gjorde läxan. Det är skönt att ha den gjord så..(: Sen skulle vi hämta Linas lillebrorsa så då gjorde vi det,  sen gick vi hem till henne och åt mellis. Annars gjorde vi väl inget speciellt. Lina och Elsa bara flummade hela tiden, medan jag tycke det var skittrist och ville göra något annat, haha. Tråkig jag är eller hur?
Iallafall, sen blev det som jag ville ändå. Fast typ efter en timme -.- Aja, då gick vi iallafall hem till Elsa och gjorde mat.

Och nu sitter jag här hemma :D Men asså jag har typ skit ont i halsen och lite i huvudet. Och imorgon ska vi ha en sån här dag i skolan då vi springer. Riktigt passande.. -.- Menmen, nu ska jag dricka min brustabblet som mamma just fixade sen ska jag nog sätta mig i soffan och läsa eller så. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0