hemma!

Hejhej, nu har jag kommit hem från dansen och har precis ätit. Det var inte så jätte roligt på dansen idag för vi hade balett och det tycker inte jag om. Jag höll typ på att svimma också för vi skulle göra jätte många piruetter i diagonalen utan att stanna, haha det gick inte så jätte bra för mig kan jag säga(: Menmen. Dagen i skolan har väl varit som vanligt. Men på långrasten var det jätte kul för jag, Elsa, Alex och Elma klättrade upp på våra skåp, och efter ett tag kom en lärare in och typ började dampa skit mycket på oss, hihi:D Det var lite kul tycker jag.

Nu ska jag strax sätta mig framför teven. Är astrött! Men jag längtar JÄTTE MYCKET till imorgon! Då ska söta Alice och Agnes sova hos mig för på lördag är det tävling i tibbe cc! WIHO! Ni får jätte gärna komma och kolla:D Men nu ska jag sluta. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0