idrottsdag




Tjää! Förlåt för att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera. Men ni vet, jag har fortfarande inte fått tillbaka bloggsuget. Men jag ska försöka uppdatera mycket! Idag hade vi iallafall idrottsdag i skolan. Det var ganska jobbigt eftersom vi började med gympa klockan halv nio på morgon, men vi fick sluta ett, OCH slippa läxorna (: Efter skolan var jag lite med Elsa, Alva och Lina. Men jag gick hem efter ett tag för jag hade lite ont i huvudet. Men efter att jag hade ätit gick det över.

Nu har jag precis duchat och tvättat håret så jag känner mig jätte fräsch! (: Jag har också varit på ica och köpt en risifrutti, haha:P Var jätte sugen på det. Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på idol som började nyss. Vi hörs.
Puss / eran anna ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

Skönt de ju, jätte bra här med :)

ska du göra idag då? =)

2009-09-16 @ 09:20:45
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: Ebba

svar: sätter in designen imorgon :) kram

2009-09-17 @ 22:30:17
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0