saturday


Hon har gått i min skola förut, haha(: Tycker hon är jätte bra!

Hallåå bloggen! Idag har jag varit med Alex, Lina och Elsa i täby för att köpa ett linne till mig och lite andra grejjer. Men det var jätte kul för när vi hade köpt glass och när jag skulle börja äta på den så ramlade hela kulan av, haha. Det var jätte pinsamt! :O Menmen. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Imorgon har jag dans och så (; Men vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon. pussen och kramen!

förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har fortfarande inte riktigt någon jätte stor lust med att blogga, men jag ska försöka blogga lite mer imorgon. Men hoppas inte på för mycket.. (;


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahahaa ja verkligen, s sjukt kul ;P

allt bra?

2009-09-14 @ 15:14:11
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0